فایل های · نوامبر 8, 2021 0

فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ – ⭐️⭐️⭐️

دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

فایل قابل ویرایش فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , ورد فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 68
حجم 95/914 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

برای شخصی سازی تبلیغات شرکت ها باید اطلاعاتی در مورد رفتار خرید پیشین مشتریانشان کسب کنند و بعد از آن این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند رفتار خرید آتی مشتریان را پیش بینی کنند. تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری مفید باشند و بر طبق آن بتوانند راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را برپا کنند.

 

 

 

 

ما در تحقیق خود از داده های جمع آوری شده از مشتری، که رفتار خریدهای پیشین مشتری هستند، استفاده کرده و با بکارگیری روش تاخر، تناوب و مالی ارزش مشتریان را برای شرکت مشخص کردیم.سپس برای خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها، بصورت موازی از الگوریتم خوشه بندی K-Means و K-Harmonic Means استفاده کردیم سپس از الگوریتم استقرایی که یکی از الگوریتم های کشف قوانین وابستگی است استفاده کردیم و تکنیک قوانین وابستگی را بر روی داده های مربوط به هر یک از خوشه هایی که توسط K-Means مشخص شده اند بکار گرفتیم. با استفاده از قوانین بدست آمده از هر خوشه راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای هر خوشه از مشتریان را مشخص کردیم. برای هر مشتری علاوه بر قوانین مربوط به خوشه اصلی که به آن تعلق دارد از قوانین خوشه های دیگری که درجه تعلق مناسبی نسبت به آنها دارد نیز برای تعیین راهبردهای شخصی سازی تبلیغات استفاده کردیم تا بدین ترتیب تعداد تبلیغات پیشنهادی که مطابق با علایق مشتری است را بیشتر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق
  1-1: مقدمه  2
  1-2: بیان مسئله  3
 1-3: هدف تحقیق  4
1-4: اهمیت تحقیق  6
1-5: ساختار تحقیق  7

 

 

فصل دوم: پیشینه  و مفاهیم تحقیق
2-1: مبانی نظری 10  
2-1-1: مدیریت ارتباط با مشتری 10
2-1-1-1: تعریف مدیریت ارتباط با مشتری  10
2-1-1-2: تبلیغات اینترنتی  13
2-1-2: داده کاوی  15
2-1-2-1: تعریف داده کاوی  15
2-1-2-2: خوشه بندی  18
2-1-2-3: قوانین وابستگی  25
2-1-3: شیوه تاخر، تناوب و مالی  31
2-2: پیشینه تحقیقاتی  33

 

منابع  

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , دانلود فایل فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , دانلود رایگان فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , پکیج فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ, فایل قابل ویرایش فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ, سایت دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , بهترین کیفیت فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ, فایل ترو تمیز و قابل ارائه فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ قابل ادیت , فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی می باشد قابل ویرایش , منبع فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , منابع فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ  با لینک مستقیم ,  خرید فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ , خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ