فایل های · نوامبر 8, 2021 0

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه – ⭐️⭐️⭐️

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه

فایل قابل ویرایش مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 67
حجم 494/233 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق  ارزش درک شده نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد. ارزش درک شده ارزش برآمده از مقایسه ای است که مشتری بین  هزینه ای که برای کالا یا خدمت پرداخته در مقابل منفعتی که از آن برند بدست می آورد، می باشد. (Hellier; Geursen; Carr; & Rickard; 2003) . در بین محققان مدیریت گرایش عمده ای به سمت ارزش از دیدگاه مشتری به چشم می خورد و این مسأله از جنبه های متعددی مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. مفهوم ارزش یکی از پر کاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص است. این مفهوم در متون حسابداری و مالی، اقتصاد، مدیریت، سیستمهای اطلاعاتی، علم اخلاق و … هم مورد استفاده قرار گرفته است. (Huber; Hermann; & Morgan; 2001)

 

 

 ولی در متون بازاریابی در مباحثی تحت عناوین بازاریابی رابطه ای، سیاست های قیمت گذاری و رفتار مصرف کننده بیش از بقیه مطرح شده است. مسأله مهم این است که ارزش از دید مشتری در بازار و به وسیلۀ ادراک مشتری از آنچه می پردازد و آنچه دریافت می کند، تعیین می شود و نه در کارخانه و از طریق تمایلات و مفروضات عرضه کننده. ارزش آنجه تولید می شود نیست بلکه آن چیزی است که مشتری به دست می آورد. (سید علوی; 1392) 

 

 

 

 

این نوشتار فصل دوم پایان نامه ارزش درک شده با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده می باشد که در بخش اول به مبانی نظری ارزش درک شده می پردازد و در بخش دوم پیشینه تحقیق ارزش درک شده در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب  
1-6 مدلهاي نظري (نظريات) موجود در موضوع پژوهش    1
1-7 روش انجام پژوهش    5
1-7-2 متغیرهای تحقیق    5

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش درک شده    8

2-1 مقدمه    9
2-2 برند    10
2-2-1 مفهوم برند    10
2-2-2 مزایای برند    12
2-6 ارزش درک شده    13
2-6-1 ارزش    13

2-6-2 ارزش از دیدگاه مشتری – ارزش درک شده    14

2-6-3 مدلهای ارزش دید مشتری    14
2-6-3-1 مدل مؤلفههای ارزش    15
2-6-3-2 مدل نسبت هزینه – فایده    16
2-6-3-3 مدل وسیله – نتیجه    17
2-6-3-4 مدل ابعاد کلیدی ارزش    18
2-6-4 رویکردهای ارزش درک شده ( فرناندز و بونیلو)    19
2-6-4-1 رویکرد تک بعدی    20
2-6-4-1-1 مطالعات مبتنی بر قیمت (تحقیقات مونرو)    20
2-6-4-1-2 تئوری میز – اند (تحقیقات زیتامل)    21
2-6-4-1-3 سایر تحقیقات    21
2-6-4-2 رویکرد چند بعدی    21
2-6-4-2-1 تئوری میز – اند: سلسله مراتب ارزش مشتری    21
2-6-4-2-2 تئوری ارزش و ارزش شناسی    22
2-6-4-2-3 تئوری مصرف – ارزش    22
2-6-4-2-4 گونه شناسی ارزش هولبروک    22

2-12 پیشینۀ تحقیق ارزش درک شده    24

منابع    36
منابع فارسی    36
منابع انگلیسی    42

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , دانلود رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , پکیج مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه, فایل قابل ویرایش مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه, سایت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , بهترین کیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه, فایل ترو تمیز و قابل ارائه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه قابل ادیت , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید قابل ویرایش , منبع مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , منابع مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه  با لینک مستقیم ,  خرید مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه , خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه