فایل های · نوامبر 8, 2021 0

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه – ⭐️⭐️⭐️

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه

فایل قابل ویرایش مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 76
حجم 253/747 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

ما در این نوشتار به مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه بصورت کامل و جامع در قالب 76 صفحه ورد خواهیم پرداخت. در ابتدا بصورت کامل و جامع ادبیات و چارچوب نظری رسانه در چندین قسمت مختلف تشریح می شود و ادامه پیشینه پژوهش رسانه در تحقیقات داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد. رسانه به معنی هر وسیله ای است که انتقال دهنده فرهنگ ها و افکار عده ای باشد و اکنون آن چه مصداق این تعریف است وسایلی همانند: روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، CDها، ویدئو و… می باشند (کازنو، 1387) . رسانه عبارت است از یک ابزار تکنولوژیکی برای انتشار پیام (پاستر،1377)

 

 

 

رسانه های جمعی یا عمومی و به تعبیر دیگر وسایل ارتباط جمعی اصطلاح فارسی شده واژه لاتین (Medium)است که جمع آن(Media)  می باشد و منظور از آن دسته ای از وسایل هستند که مورد توجه تعداد کثیری می باشند و از تمدن های جدید بوجود آمده اند. البته رسانه در این تعریف به طور کامل معرفی نشده است زیرا وسایلی که مورد توجه تعداد کثیری باشد و در تمدن جدید بوجود آمده باشد محدود و منحصر به وسایل ارتباط جمعی نیست از این رو بایستی به تعریفی دقیق تر پرداخت. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب 
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
– -2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49

منابع
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , دانلود رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , پکیج مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه, فایل قابل ویرایش مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه, سایت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , بهترین کیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه, فایل ترو تمیز و قابل ارائه مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه قابل ادیت , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید قابل ویرایش , منبع مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , منابع مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه  با لینک مستقیم ,  خرید مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه , خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رسانه 76 صفحه