فایل های · نوامبر 8, 2021 0

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه – ⭐️⭐️⭐️

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه

فایل قابل ویرایش مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 56
حجم 2272/300 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

این نوشتار فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده می باشد که در بخش ابتدا به تشریح مبانی نظری رفتار مصرف کننده بصورت کامل خواهیم پرداخت و در بخش دوم پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهیم.

 

 

هاوکینز  (1992)، مصرف کننده را به عنوان یک واحد تصميم گيري در نظر مي گيرد كه به جمع آوري اطلاعات و پردازش آگاهانه يا ناآگاهانه در موقعيت موجود پرداخته و براي دستيابي به رضايت و بهبود سبك زندگي فعاليت مي نمايد (صمدی ، 1386،ص8).

 

رفتار مصرف کننده، مطالعه ی واحدهای خرید و فرآیندهای مبادله مشمول در خرید، مصرف و دور انداختن کالاها، خدمات و ایده ها است. رفتار مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی بوده و دربرگیرنده ی افراد و آنچه که خرید می کنند، چرا و چگونه خرید آنها، بازاریابی و آمیخته با آن و بازار می باشد. رفتار مصرف کننده پدیده ی ظریفی است زیرا رفتارافراد همواره واضح و آشکار نیست و لذا عملکرد آنها به عنوان مصرف کنندگان، بسیاری اوقات قابل پیش بینی نیست (نعلچی کاشی و همکاران؛ 1391؛ 50).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-1)    مقدمه    5

1-6)    چارچوب نظری تحقیق رفتار مصرف کننده    10

شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al..; 2012)    16
1-7)    فرضیه های تحقیق    17

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی رفتار مصرف کننده    17

فصل دوم:مبانی نظری رفتار مصرف کننده 21

بخش اول: رفتار مصرف کننده    22
2-1-1) مقدمه    22
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    23
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    25
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    26
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    29
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    30
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    32
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    35
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    35
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    36
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    37
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    38
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    39
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    40
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    43

 

بخش دوم: پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده    46

مطالعات خارج از کشور:    46
مطالعات داخل کشور:    50
منابع و مآخذ    52
منابع لاتین:    54

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , دانلود رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , پکیج مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه, فایل قابل ویرایش مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه, سایت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , بهترین کیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه, فایل ترو تمیز و قابل ارائه مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه قابل ادیت , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید قابل ویرایش , منبع مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , منابع مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه  با لینک مستقیم ,  خرید مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه , خرید و دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده 56 صفحه