فایل های · نوامبر 8, 2021 0

مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن – ⭐️⭐️⭐️

دانلود مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن

فایل قابل ویرایش مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , ورد مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن

مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن

هدف از این تحقیق بررسی مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 2089/554 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

در ارتباط با تشريح رفتار مصرف كنندگان مدل ها وتئوري هاي مختلفي بيان شده است كه هريك از زاويه اي خاص رفتار مصرف كنندگان را مورد بررسي قرار م يدهد. در اين ميان مدل هاي تصميم گيري خريد به علت فراهم آوردن چارچوبي مشخص و تعريف شده از مراحل و فرايندهاي رفتار مصرف كننده، به درك و استنباط دقيق تر از روابط موجود ميان متغيرهاي رفتار مصرف كننده كمك مي نمايند (Vignali et al..; 2001; p:461). مراحلي را كه خريدار جهت تصميم گيري براي انتخاب محصولات و خدمات طي مي نمايد، فرايند تصميم گيري خريد مي نامند. بر اين اساس، در وراي هر عمل خريد يك فرايند مهم تصميم گيري نهفته است كه مي بايست مورد بررسي قرار گيرد. 

 

 

 

مدل های تصمیم گیری خرید، نشیر: مدل نیکوزیا  (1966)، مدل هووارد شث  (1964)، مدل انگل-کولات-بلک ول  (1978) و مدل ویلکی  (1994)، ازجمله مهم ترین مدلهای تصمیم گیری خرید می باشند (Watson et al..; 2002; p:395).از میان مدل های مطرح شده، مدل ویلکی (1994)، فرآیند رفتار مصرف کننده را به عنوان یک فرآیند سه مرحله ای که در هر یک از مراحل مصرف کننده فعالیت های خاصی را انجام می دهد، در نظر می گیرد. اين مدل برمبناي مفاهيم مرتبط با فرايند تصميم گيري خريد شكل گرفته است. به اعتقاد ويلكي، مطالعه تصميم گيري مصر فكننده شامل تجزيه و تحليل چگونگي انتخاب افراد از ميان يك يا دو يا چند گزينه خريد و فرايندهايي كه قبل و يا پس از خريد رخ مي دهند، می باشد (فیروزیان و همکاران؛ 1388؛ 130).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
رفتار مصرف کننده    2
2-1-1) مقدمه    2

2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    4

2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    6
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    7
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    9
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    10
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    12
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    15
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    15

شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    16

2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    17

2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    18

2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    20

2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    20

2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    23

بخش دوم: پیشینه تحقیق    26
مطالعات خارج از کشور:    26
مطالعات داخل کشور:    30
منابع و مآخذ    32
منابع لاتین:    34


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , دانلود فایل مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , دانلود رایگان مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , پکیج مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن, فایل قابل ویرایش مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن, سایت دانلود مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , بهترین کیفیت مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن, فایل ترو تمیز و قابل ارائه مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن قابل ادیت , هدف از این تحقیق بررسی مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن می باشد قابل ویرایش , منبع مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , منابع مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , دانلود مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن  با لینک مستقیم ,  خرید مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن , خرید و دانلود مراحل رفتار مصرف کننده و فرآیند تصمیم گیری آن