فایل های · نوامبر 8, 2021 0

نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری – ⭐️⭐️⭐️

دانلود نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

فایل قابل ویرایش نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , ورد نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری

هدف از این تحقیق بررسی نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 104/471 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

سازمان‌ها و نهادهاي ميانجي مي‌توانند نقش مهمي در تجاري‌سازي فناوری ايفاء كنند. در خصوص اهميت نقش نهادهاي ميانجي و همچنين چگونگي عملكرد آن‌ها در تجاري‌سازي فناوری مطالعات گسترده‌‌اي صورت پذيرفته است.

 

در برخي از اين مطالعات نقش نهادهاي ميانجي در چارچوب مفهوم مارپيچ سه‌گانه  مورد تحليل قرار گرفته است.( Etzkowitz & Leydesdorff; 2000; Castro et al; 2000; Etzkowitz & klofsten; 2005 )قسمتي از اين مطالعات به نوع‌شناسي سازمان‌هاي ميانجي اختصاص دارد. شركت‌هاي زايشي از جمله اين سازمان‌هاي ميانجي‌اند كه نقش آن‌ها در تجاري‌سازي فناوری، مورد توجه محققان بسيار قرار گرفته است (Leitch & Harrison; 2005). 

 

 

 

برخي از نهادهاي ميانجي با هدف تسهيل‌گري تجاري‌سازي فناوری مستقيماً توسط دولت‌ها ايجاد و حمايت مي‌شوند (Dodgson; 1993). جانسون نقش نهادهاي ميانجي را از دو رويكرد اقتصادي و استراتژيك مورد تحليل قرار داده است.

 

 

به عبارتي او معتقد است، سازمان‌هاي ميانجي براي مشاركت در فعاليت‌هاي تجاري‌سازي فناوری دلايلي اقتصادي و استراتژيك دارند كه اين مشاركت را توجيه مي‌كند (Johnson; 2008). برخي محققان، سازمان‌هاي ميانجي را نهادهايي خارج از سه نهاد مارپيچ سه‌گانه يعني دولت، صنعت و دانشگاه مي‌دانند و آن‌ها را قطب چهارم همكاري‌هاي فناوری و تسهيلگر روابط ميان سه بازيگر ديگر به شمار مي‌آورند (Dalzel; 2005). 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-2. مقدمه    9
2-2. مفهوم فناوری    9
3-2. بازار فناوری    12
4-2. نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري    14
1-5-2. كاركردهاي سازمان‌هاي ميانجي    18
2-5-2. ميزان تمركز بر ميانجي‏گري    19
3-5-2. ارتباط با محيط نهادي    20
4-5-2. تأثیر بر فرايند نوآوري    21
5-5-2. نقش‌هاي نهادهاي ميانجي در تجاري‌سازي فناوری    22
6-5-2. نوع‏شناسي ميانجي‏هاي بازاريابي فناوري    24
1-6-5-2. نهادهاي اعطاي حق امتياز    25
2-6-5-2. کارگزاران مالکيت معنوي    26
3-6-5-2. برگزارکنندگان مزايده‏هاي مالکيت معنوي    26
4-6-5-2. نهادهاي تبادل برخط مالکيت معنوي    27
5-6-5-2. تأمين مالي به پشتوانه مالکيت معنوي    28
6-6-5-2 مشاوران مالکيت معنوي    28
7-6-5-2. بنگاه‏هاي برون‏سپاري مالکيت معنوي    28
8-6-5-2. صندوق‏هاي يکپارچه‏ساز مالکيت معنوي    29
9-6-5-2. صندوق تأمين مالي دعاوي حقوقي    29
10-6-5-2. انتقال فناوري    30
11-6-5-2. بانک‏هاي سرمايه‏گذاري مالکيت معنوي    30
12-6-5-2. بنگاه‏هاي توسعه مالکيت معنوي    31

منابع


 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , دانلود فایل نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , دانلود رایگان نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , پکیج نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری, فایل قابل ویرایش نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری, سایت دانلود نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , بهترین کیفیت نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری, فایل ترو تمیز و قابل ارائه نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری قابل ادیت , هدف از این تحقیق بررسی نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری می باشد قابل ویرایش , منبع نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , منابع نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , دانلود نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری  با لینک مستقیم ,  خرید نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری , خرید و دانلود نوع شناسی میانجی بازاریابی فناوری و نقش ان در تجاری سازی فناوری