فایل های · نوامبر 8, 2021 0

پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش – ⭐️⭐️⭐️

دانلود پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

فایل قابل ویرایش پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , ورد پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش ، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف فروش، روندی هفت مرحله ای فروش، مشتری کیست، مشتری چه انتظاراتی دارد، چرخه رضایت مشتری، عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری، شاخص های رضایت مشتری، عوامل موثر رضایت مشتری در نمایندگی ها، شرایط لازم برای کسب رضایت مشتری، رضایت مشتری در خدمات، مولفه های خدمات پس از فروش

مشخصات فایل

تعداد صفحات 32
حجم 756/429 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف فروش

روندی هفت مرحله ای فروش

مشتری کیست ؟

مشتری چه انتظاراتی دارد ؟

چرخه رضایت مشتری

عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری

شاخص های رضایت مشتری

عوامل موثر رضایت مشتری در نمایندگی ها

   شرایط لازم برای کسب رضایت مشتری

رضایت مشتری در خدمات

مولفه های خدمات پس از فروش

مولفه های خدمات پس از فروش

وظیفه مدیر خدمات پس از فروش

الگوهای برخورد با تیپ های مختلف مشتریان

استانداردهای ملی خدمات تعمیرگاهی

استانداردهای ملی خدمات پس از فروش

هدف از تدوین استانداردها

مشخصه های تعمیرگاههای تخصصی استاندارد

مشخصه های تعمیرگاههای تخصصی استاندارد

جدول تجهیزات و ابزارآلات ، قطعات برقی و الکترونیکی استاندارد 6346

جدول تجهیزات و ابزارآلات ، قطعات برقی و الکترونیکی استاندارد 6346

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

 

     شاخص های رضایت مشتری:

 1 . پذیرش و برخورد با مشتری

2 . کیفیت خدمت

3 . روابط عمومی و حفظ مشتری

4 . لوازم یدکی مناسب و با کیفیت

5 . دسترسی به خدمات مناسب

6 0 تضمین و گارانتی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش" می باشد که در حجم 32 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

کسب درآمد از فروش فایل  همکاری در فروش  فروشگاه ساز رایگان فایل

دانلود پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , دانلود فایل پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , دانلود رایگان پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , پکیج پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش, فایل قابل ویرایش پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش, سایت دانلود پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , بهترین کیفیت پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش, فایل ترو تمیز و قابل ارائه پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش قابل ادیت , دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش ، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف فروش، روندی هفت مرحله ای فروش، مشتری کیست، مشتری چه انتظاراتی دارد، چرخه رضایت مشتری، عواقب رضایت یا عدم رضایت مشتری، شاخص های رضایت مشتری، عوامل موثر رضایت مشتری در نمایندگی ها، شرایط لازم برای کسب رضایت مشتری، رضایت مشتری در خدمات، مولفه های خدمات پس از فروش قابل ویرایش , منبع پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , منابع پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , دانلود پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش  با لینک مستقیم ,  خرید پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش , خرید و دانلود پاورپوینت بررسی استانداردهای خدمات پس از فروش