چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری- سیدا

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , دانلود فوری چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری ,  چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری کامل و قابل ویرایش

  فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری
,مبانی نظری قیمت گذاری
,پیشینه تحقیق قیمت گذاری
,پیشینه داخلی قیمت گذاری
,پیشینه خارجی قیمت گذاری
,پیشینه پژوهش قیمت گذاری
,پیشینه نظری قیمت گذاری
,ادبیات نظری قیمت گذاری
,چارچوب نظری قیمت گذاری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 38
حجم 223/909 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

قيمت گذاري، تصميمي است كه نظريههاي تقاضا، هزينه و ساختار بازار را به هم ربط ميدهد. تصميم به قيمتگذاري كانون توجه نظريه اقتصاد خرد در تخصيص منابع بوده است. در تحليل تصميمگيري تجاري، قيمتگذاري دقيقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتي است. علاوه بر اين، تصميم قيمتگذاري وسيلهاي براي رسيدن به هدف است نه خود هدف به طوري كه تصميمات مربوط به قيمت بايد در زمينه اهداف كلي تجاري ملاحظه شوند.

 

 

 

قيمت، يك متغير راهبردی و عملياتي است به طوري كه تصميمات قيمتگذاري ميتواند اثر قابل توجهي روي عملكرد آتي و فعلي داشته باشد. به علت بُعد زماني قيمت، لازم است اهداف قيمتگذاري به دقت تعريف شود. به عنوان مثال تنظيم يك قيمت جاري در سطح پايين ممكن است تصميم بهينهاي باشد اگر تنظيمات بعدي و وضعيت يك بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قيمت از دست دادن منافع كوتاهمدت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری قیمت گذاری

تعریف عملیاتی قیمت گذاری

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد قیمت گذاری

انجام شده    3
2-12- قيمت گذاري    4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری    7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری    8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار    9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری    10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف    13
2-12-5-1- حراج و مزایده    13
2-12-5-2- ارتقاء    15
2-12-5-3- فروش ها    15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
2-12-7- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی    25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی    26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی    27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
– پیشینه تحقیق    28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور    28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی  09214087336

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , قابل ویرایش چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری,  چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

پر فروش ترین قالب های وردپرس 

دانلود رساله معماری   پروپوزال

فروشگاه فایل   همکاری در فروش فایل

بهترین سیستم همکاری در فروش 

دانلود پیشینه پایان نامه

 دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

 پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

 خرید چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

 سایت چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

بهترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی