دسته‌بندی نشده · نوامبر 7, 2022 0

دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word (دانلود سریع)

پاورپوینت دانلود چارچوب و مبانی نظری کمالگرایی و مسئولیت پذیری با فرمت word|تحقیق در مورد دانلود چارچوب و مبانی نظری افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت word|دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات در بازار کالا با فرمت word ورد|دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت زندگی با فرمت word|دانلود رایگان دانلود چارچوب و مبانی نظری افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت word|فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات در بازار کالا با فرمت word|کاملترین دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت زندگی با فرمت word|مقاله دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت زندگی با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word

دانلود سریع دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word با کیفیت بالا, فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word از فروشگاه فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word  :مبانی نظری خدمات
,ادبیات نظری خدمات
,چارچوب نظری خدمات
,فصل دوم پایان نامه خدمات
,خرید مبانی نظری خدمات

دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 73/607 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

کلمه کیفیت معادل لاتین کوالیتی  و از ریشه عربی «کیف» و به معنی چگونگی، چونی، صفت و حالت چیزی است (عمید، 1376). کیفیت که مخفف آن در فرهنگ لغت به اختصار کوال  به معنی کیفیت آمده، از ریشه لاتین کوالایس  به معنی «چه نوع» گرفته شده است، کیفیت مفهومی پیچیده و ابعاد متعددی دارد و تعریف آن با توجه به انتقادهای ضمنی مشکل است. به دلیل معانی گوناگون آن، تعریف مربوط به مشتری محور بودن محصول و خدمات از بین تعاریف و دیدگاه های مختلف بیشتر است. تاکر اشاره می کند که کیفیت یک مفهوم چند بعدی است. تصورات، ارزش ها، مقاصد کلی و اهداف خاص هر فرد یا گروه ذینفع پایه های تعریف کیفیت را تشکیل می دهد(فرهمندخواه، 1392). از نظر پیترز  در چشم مشاهده کننده یا در چشم مصرف کننده قرار دارد و براساس ذهنیت و طرز تلقی افراد، اهداف و تجارب آن ها برداشت های متفاوتی از آن می شود (رحمتی، 1391). 

 

 

توصیف واژه کیفیت دشوار و مبهم است چون دارای معانی و تعابیر گوناگون همچون، درجه مرغوبیت، انطباق با نیازمندی ها، کلیه ویژگی هایی که توانایی تأمین نیازهای تصریح شده یا تلویحی را دارد، مناسب مصرف، عاری بودن از عیب و نقص آلودگی و دلخوشی مشتری می باشد. هر محصولی دارای ویژگی هایی باشد که نیازهای مشتریان را تأمین کند، یک محصول با کیفیت است و برعکس محصولی که دارای ویژگی هایی است که مشتریان را ناراضی می کند، محصول باکیفیت نیست. گاروین  (1984) کیفیت را درجه برتری تعریف می کند. با توجه به عملکرد و مزایایی که کالا و خدمات نسبت به محصول رقیب خود را دارد این تعریف قابل استفاده است. کیفیت مفهومی وسیعی دارد که تمام بخش های مختلف سازمان نسبت به آن متعهد هستند و هدف آن افزایش کارایی کل مجموعه است به نحوی که مانع پدید آمدن عوامل مخل کیفیت شود. هدف نهایی آن مطابقت کامل با مشخصات مورد نیاز مشتری، با حداقل هزینه برای سازمان است که منجر به افزایش قابلیت رقابت می شود (رمضانی، 1389).

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری مرتبط با کیفیت خدمات

تعریف خدمات

مفهوم کیفیت

کیفیت خدمات

ویژگی های کیفیت خدمات

مدیریت کیفیت جامع

اصول مدیریت کیفیت جامع

ابعاد پنج گانه کیفیت خدمات در مدل سروکوال

رابطه رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت ارائه خدمات

تأثیر رفتارهای شهروندی سازمانی بر ادراک مشتری از کیفیت خدمات

تأثیر رفتارهای شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری

تأثیر خدمات بر رضایت مشتری 

 تأثیر رفتارهای شهروندی سازمانی بر وفاداری مشتری

پیشینه پژوهش

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

دانلود چارچوب و مبانی نظری کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت word توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید