چارچوب نظری تحقیق · ژانویه 6, 2023 0

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی

امتیاز post

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی

پاورپوینت نحوه نوشتن پیشینه تحقیق دلبستگی در بزرگسالان با فرمت word|تحقیق در مورد نحوه نوشتن پیشینه تحقیق افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت word|نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word ورد|نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد مدرسه هوشمند و اهمیت آن با فرمت word|دانلود رایگان نحوه نوشتن پیشینه تحقیق افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت word|فایل نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد مدرسه هوشمند و اهمیت آن با فرمت word|کاملترین نحوه نوشتن پیشینه تحقیق درمورد خودکارآمدی با فرمت word|مقاله نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد مدرسه هوشمند و اهمیت آن با فرمت word

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word

دانلود سریع نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word با کیفیت بالا, فایل نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word از فروشگاه فایل نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word  :مبانی نظری فناوری
,ادبیات نظری فناوری
,چارچوب نظری فناوری
,فصل دوم پایان نامه فناوری
,خرید مبانی نظری فناوری

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 44
حجم 200/411 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

تبدیل هر مدرسه به مدرسه هوشمند از اولویت‌های هر ملت خواهد بود. اگرچه طی مراحل به مدیریتی عظیم و تلاش‌های مالیاتی احتیاج خواه داشت. تحویل سخت‌افزار و زیرسازی ارتباطات در مدارس برنامه‌ریزی شده است. جامعه در مقیاس‌ بزرگ فشارهایی را بر روی مدارس سنتی اعمال می‌کند تا فن‌‌آوری اطلاعات و ارتباطات  را در آموزش و پرورش در شکاف عریض مابین مدارس سنتی و هوشمند پذیرا باشد. مدارس سنتی بدون سرمایه کافی با نبردی دشوار در تجهیز دانش آموزانش به منظور دست و پنجه نرم کردن با برنامه عصر اطلاعات مواجه می‌شود. دانش‌آموزان هم چنین قادر به داشتن انتخابات شخصی بیشتری در برنامه آموزشی خود و چگونگی تفکر ویادگیری خواهند بود.

 

 

 

این نوع فشار پروژه‌های آموزش مبتنی بر فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات مختلف را هدایت می‌کند تا به وسیله نهادهای آموزشی بی‌شماری به کار گرفته شوند. یکی از این پروژه‌ها شبکه تایگر است. این پروژه که توسط حوزه آموزش و پرورش با همکاری مرکز منابع آموزش و پرورش منطقه تهیه شده است و پروژه‌ای است با شبکه عریض منطقه‌ای که با هر مدرسه که در ترنگاون  قرار دارد، مرتبط می باشد. شبکه تایگر شبکه منطقه‌ ای جهانی آموزشی است. که مورد پذیرش مدارس و ادارات آموزش و پرورش است. وسایل مناسب عمده این شبکه، منابع آموزشی است. این شبکه، نه پروژه‌ای موقتی برای کمک به مدارس سنتی جهت تبدیل به محیط‌های یادگیری مدارس هوشمند در درون جنبه‌های مختلف مدارس طراحی شده است و این پروژه مدارس را به تدریج به سوی مدارس هوشمند تغییر شکل می‌دهد. 

 

 

 

فهرست مطالب

پایه‌های نظری فن‌آوری آموزشی

2-8-1- سقراط (469-399 پیش از میلاد)

2-8-2- ونت (1920-1832)

2-8-3- ابینگهاوس (1909-1850)

2-8-4- لوین (1947- 1890)

2-8-5- ویگوتسکی (1934-1896)

2-8-6-گانیه (2002-1916)

2-8-7-مریل (1937)

2-9-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس

2-10- اهداف کلی آموزش در ایران

2-10-1- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند

2-11- ارکان مدارس هوشمند

2-12- اصول مدارس هوشمند

2-13- اهداف مدارس هوشمند

2-14- معرفی پروژه شبکه تایگر

2-14-1- اجرا و پیاده سازی

2-15- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران

2-15-1- مدل مفهومی مدرسه هوشمند

2-15-2- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند

2-15-2-1- محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانه‌ای

2-15-2-2- زیر ساخت توسعه یافته فن آوری اطلاعات

2-15-2-3- مدیریت مدرسه توسط سیستم‌های یکپارچه رایانه‌ای

2-15-2-4- برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فن آوری اطلاعات

2-15-2-5- ارتباط یکپارچه رایانه‌ای با مدارس دیگر

2-15-3- مدل اجرایی مدرسه هوشمند

2-15-3-1- لایه فرآیندهای کسب و کار

2-15-3-2- لایه خدمات و سیستم‌های کاربردی

2-15-3-3- لایه فنی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق در مورد پایه های نظری فناوری آموزشی با فرمت word توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید