چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی-پاورپوینت و مقاله- سیدا

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی-پاورپوینت و مقاله

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی , باکیفیت ترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی موجود, فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی

دانلود نمونه پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی

دانلود نمونه پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 278/477 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد. بال، بس ، اسلیپ  و تامس  (2005)، چارچوبی را برای دانش ریاضی مورد تدریس ارائه کردند. این چارچوب، شامل چهار حوزه متمایز دانش محتوایی عمومی  (CCK)، دانش محتوایی تخصصی  (SCK)، دانش محتوا و دانش‌آموزان  (KCS) و دانش محتوا و تدریس  (KCT) است.

 

 

     منظور از دانش محتوایی عمومی ریاضی، دانش ریاضی برنامه درسی مدرسه‌ای مانند اعداد اول، توانایی ضرب کسرها، تبدیل کسر به اعداد اعشاری و از این قبیل است. لازم است معلمان، ماده درسی خود را بشناسند و قدرت تشخیص این‌که چرا دانش‌آموزانشان، پاسخ نادرست داده‌اند یا چرا تعریف کتاب درسی نادقیق است را داشته باشند. معلمان باید نمادها را به درستی به کار ببرند و قادر به انجام کاری باشند که از دانش‌آموزانشان انتظار انجامش را دارند (بال و دیگران، 2008).

 

 

     دومین حوزه، دانش محتوایی تخصصی، دانش ریاضی است که معلمان در تدریس استفاده می‌کنند. سومین حوزه، دانش محتوا و دانش‌آموزان، ترکیب دانستن درباره دانش‌آموزان و دانستن درباره ریاضیات است. لازم است که معلمان، به آن‌چه که دانش‌آموزان به دانستن آن‌ها تمایل دارند، در مورد آن فکر می‌کنند و آن‌چه را که باعث گیج شدن آن‌ها می‌شود، پیش‌بینی کنند. به خصوص هنگام انتخاب مثال، مثال‌ها به گونه‌ای باشند که در دانش‌آموزان ایجاد علاقه کنند و باعث ایجاد انگیزه در آن‌ها شود. و چهارمین حوزه، دانش محتوا و تدریس، ترکیب دانستن درباره تدریس و دانستن درباره ریاضیات است. دو حوزه آخر، با معنی دانش درک آموزشی نزدیک‌ترند که ترکیبی از دانش ریاضی و آموزش است.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری دانش مفهومی

تعریف عملیاتی دانش مفهومی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی

دانش مفهومی
8-2-1 دانش ریاضی برای تدریس
8-2-2 اهميت دانش معلمان در آموزش مناسب
9-2 باورهای معلمان ریاضی
جدول 1-2: رابطه بین باورها
اقتباس از: فدایی و احمد‌پور (1391)

پیشینه تحقیق
 تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران
دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی