چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری-پاورپوینت و مقاله- سیدا

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری-پاورپوینت و مقاله

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , باکیفیت ترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری موجود, فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود نمونه پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری

دانلود نمونه پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 38
حجم 223/909 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

قيمت گذاري، تصميمي است كه نظريههاي تقاضا، هزينه و ساختار بازار را به هم ربط ميدهد. تصميم به قيمتگذاري كانون توجه نظريه اقتصاد خرد در تخصيص منابع بوده است. در تحليل تصميمگيري تجاري، قيمتگذاري دقيقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتي است. علاوه بر اين، تصميم قيمتگذاري وسيلهاي براي رسيدن به هدف است نه خود هدف به طوري كه تصميمات مربوط به قيمت بايد در زمينه اهداف كلي تجاري ملاحظه شوند.

 

 

 

قيمت، يك متغير راهبردی و عملياتي است به طوري كه تصميمات قيمتگذاري ميتواند اثر قابل توجهي روي عملكرد آتي و فعلي داشته باشد. به علت بُعد زماني قيمت، لازم است اهداف قيمتگذاري به دقت تعريف شود. به عنوان مثال تنظيم يك قيمت جاري در سطح پايين ممكن است تصميم بهينهاي باشد اگر تنظيمات بعدي و وضعيت يك بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قيمت از دست دادن منافع كوتاهمدت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف نظری قیمت گذاری

تعریف عملیاتی قیمت گذاری

فصل دوم نمونه پیشینه تحقیق در مورد قیمت گذاری

انجام شده    3
2-12- قيمت گذاري    4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری    7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری    7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری    8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی    8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار    9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار    9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت    10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری    10
2-12-5- قيمت گذاري منعطف    13
2-12-5-1- حراج و مزایده    13
2-12-5-2- ارتقاء    15
2-12-5-3- فروش ها    15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک    17
2-12-7- قیمت گذاری  منعطف(پویا) در حراجی ها    18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها    19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست    21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان    21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف    23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی    23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی    25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی    26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی)    26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی    27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری    27
– پیشینه تحقیق    28
2-16-1- پیشینه تحقيقات انجام شده در داخل کشور    28
2-16-2- پیشینه تحقيقات انجام شده در خارج از کشور    30
فهرست منابع    34

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران
دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی