چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه-پاورپوینت و مقاله- سیدا

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه-پاورپوینت و مقاله

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه , باکیفیت ترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه موجود, فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه

دانلود نمونه پیشینه تحقیق محیط مدرسه که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه

دانلود نمونه پیشینه تحقیق محیط مدرسه که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 251/11 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش محیط مدرسه عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 محیط کلاس و مدرسه، نظام اداره ی مدرسه و شیوه آموزش معلم، اثرات غیرقابل انکاری بر عملکرد های تحصیلی و فرایند های شناختی(Anderman و Megidle،1997 )دارد. یکی از پیامدهای مهم محیط مدارس، ادراکات دانش آموزان است که نقش مهمی در انگیزش، شناخت و عملکرد دانش آموزان دارد.   خصوصیات سامان یافتگی(داشتن برنامه مشترک، مراتب و مراحل و مخاطبان معین)، قانون-مندی، شمول اجتماعی و الزامی بدن تربیت رسمی و عمومی نشان از آن دارد که این نوع تربیت باید در شرایط ویژه و موقعیت تعریف شده ای تحقق یابد. این موقعیت ویژه«مدرسه» نامیده می شود. در واقع مدرسه زمینه ای سازمان یافته و مناسب برای کسب شایستگی های فردی و جمعی لازم جهت درک موقعیت خود و دیگران و بهبود پیوسته آن از سوی مربیان است و از این رو حضور در مدارس در سنین خاص برای همه آحاد جامعه ضرورت می یابد.

 

 

          لذا تربیت رسمی و عمومی شکلی از فرایند تربیت است که در مدرسه و یا تحت نظارت و مدیریت مدرسه صورت می پذیرد. و تنها در شرایطی اضطراری و به طور موقت می توان این نوع تربیت را  در خارج از مدرسه سامان داد. البته می توان اینگونه اعلام کرد که منظور از مدرسه تنها ساختار فیزیکی محیط  در فرایند تربیت نیست بلکه این مفهوم، ترکیب پیچیده ای از فضا، مکان،جو، و روابط انسانی و فرهنگی میان عوامل حاضر در ان است. که ویژگی های منحصر به فردی را برای زمینه-سازی مناسب جهت تکوین و تحویل هویت فردی و جمعی مربیان به خصوص در سنین کودکی و نوجوانی دارا است( مبانی نظری تحول بنیادین، 1390).          

 

 

 

فهرست مطالب

تعریف مفهومی محیط مدرسه

فصل دوم نمونه پیشینه تحقیق در مورد محیط مدرسه

مقدمه    4
2-2 آموزش و پرورش    4
2- 3 مدرسه    9
2-4 فضا و تجهیزات مدرسه    12
2- 5  محیط مدرسه    15
2-6 ویژگی کالبدی مدارس خلاق    20
2-12 محیط ورزشی مدارس    27
2- 13 مرور تحقیق    28
2-13-1 مرور تحقیقات داخلی    28
2-13-2 مرور تحقیقات خارجی    34
2-14 جمعبندی پیشینه    37

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران
دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی