دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , دانلود فوری چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار کامل و قابل ویرایش
مبانی نظری نقدشوندگی
,پیشینه تحقیق نقدشوندگی
,مبانی نظری نقدشوندگی بازار
,پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار
,پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار
,پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار
,پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
,پیشینه نظری نقدشوندگی بازار
,فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی بازار
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 69 |
حجم | 298/474 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
توضیحات کامل
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار : در ساده ترین حالت می توان نقدشوندگی را "توانایی انجام یک معامله بدون هزینه" تعریف کرد. به زعم آمیهود (2006) نقدشوندگی را می توان به عنوان توانایی خرید یا فروش مقدار دلخواه از اوراق بهادار به قیمت بازار و در یک دوره زمانی کوتاه مدت تعریف کرد.
نقدشوندگی داراي ارزش است به طوري که در شرایط مساوي، اوراق بهادار با نقدشوندگی بالاتر در مقایسه با اوراق بهادار با نقدشوندگی پایین تر داراي قیمت بیشتري خواهند بود. برخی محققان درجه نقدشوندگی بازار را توانایی تبدیل به نقد شدن یا خرید و فروش سریع یک قلم دارایی خاص بدون این که منجر به تغییر معنادار در قیمت شود تعریف می کنند. به زعم این گروه، در صورتی یک دارایی از نقدشوندگی بالا برخوردار است که فروش آن سریع، بدون هزینه تبلیغات، با هزینه معاملاتی بسیار پایین و در هر موقعیت و مکانی امکان پذیرباشد.
نمونه پیشینه خارجی در مورد نقدشوندگی
يانگ و جِنگ وِنگ ( 2001 )، به مطالعة رابطة بين مديريت نقدشوندگی با نتايج عملكرد و بين مديريت نقدشوندگی با ارزش شركت بر روي شركت هاي ژاپني و تايواني پرداخته اند، به طور كلي مديريت نقدشوندگی شديد باعث افزايش نتايج عملكرد و ارزش شركت بالايي در كشورها ميشود عليرغم تفاوت هاي موجود در خصوصيات ساختاري شركتها و يا اينكه در سيستم مالي آنها باشد . علاوه بر آن نتايج آماري نشان داد مديريت نقدشوندگی براي مجموع شركتهاي ژاپني و تايواني كه بر اساس نوع صنعت تقسيم بندي شده اند ، كمترين مقدار نقدشوندگی در صنعت غذايي و بيشترين مقدار نقدشوندگی در صنعت خدمات است.
فهرست مطالب
1-6تعريف مفهومي نقدشوندگی بازار 4
1-7 تعريف عملياتي نقدشوندگی بازار 4
فصل دوم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
2- 1 مقدمه 11
2-2 تعریف نقدشوندگی 11
2-3 دلایل اهمیت نقدشوندگی 13
2-3-1 اهمیت نقدشوندگی در رشدو توسعه بازار 14
2-3-2 نقدشوندگی معیاری برای ارزیابی ریسک 15
2-3-3 تاثیر نقدشوندگی بر هزینه سرمایه 15
2-3-4 نقدشوندگی عامل بهبود عملکرد شرکتها و کل اقتصاد 16
2-3-5 نقدشوندگی اوراق بهادار عامل مورد توجه در مدیریت سبد 16
2-3-6 تاثیر نقدشوندگی بازار بر بازده سهام 17
2-3-7 کاربرد نقدشوندگی در قیمت گذاری دارایی ها 17
2-3-8 تاثیر نقدشوندگی در نوآوری های توسعه ای بازار سرمایه 18
2-4 معیارهای متداول سنجش نقدشوندگی 19
2-5 اقدامات لازم جهت افزایش نقدشوندگی بازار 21
2-6 مفهوم جهش برای نقدشوندگی 22
2-7 شاخص های اندازه گیری نقدشوندگی 22
2-8 میزان سهام شناور آزاد 26
2- 9 ریسک نقدشوندگی 31
2-10 بازده سهام 33
2-11 بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار 34
2-11-1 بازده تحقق يافته 34
2-11-2 بازده مورد انتظار 34
2-12 اجزاي بازده 34
2-12-1 سود دريافتي 34
2-12-2 سود (زيان) سرمايه 35
2-13 بازده غیرعادی سهام 36
2-14 ریسک 39
2-14-1 اندازه گیری ریسک 40
2-14-2 منابع ریسک 40
2-15 انواع ریسک 42
2-15-1رابطه ریسک وبازده 42
2-16 مجموعه سرمایه گذاری 43
2-17 ریسک مجموعه سرمایه گذاری 43
2-18 تئوری پرتفولیو 44
2-19 پیشینه تحقیق 45
2-19-1 تحقیقات خارجی 45
2-19-2 تحقیقات داخلی 48
2-20 خلاصه فصل 50
منابع:
منابع فارسی
منابع لاتین
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
ⓘ به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید
⚠
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی 09214087336
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , قابل ویرایش چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار, چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار