چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق-پاورپوینت و مقاله- سیدا

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق-پاورپوینت و مقاله

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق , باکیفیت ترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق موجود, فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق

دانلود نمونه پیشینه تحقیق نمایش خلاق که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق

دانلود نمونه پیشینه تحقیق نمایش خلاق که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 72
حجم 140/498 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

نمایش خلاق تجربه‌ای سازمان‌یافته است که با دقت طراحی می‌شود و به اجرا در می‌آید. کودکان به وسیله‌ی نمایش خلاق، صحنه، رویداد، مشکل یا واقعه‌ی برخاسته از ادبیات، کودکان را با هدایت آموزگار خلاق بازآفرینی می‌کنند، این فعالیت نمایشی به وسیله‌ی کودکان مورد بحث قرار می‌گیرد، هم‌چنین به وسیله‌ی خود آن‌ها طراحی و ارزشیابی می‌شود.

 

در این قسمت از تبدیل بازی به بازیگری یک نمایش واقعی، سخن می‌گوییم. یعنی زمانی که احساس کردید گروه آمادگی نمایش را دارد. پس در این زمان آن را به شکل یک تجربه نمایشی و نه یک محصول و نتیجه نمایشی، به آن‌ها ارائه دهید. تجربه نمایشی عاملی است که افراد و گروه را از نظر الگوهای فکری از یکدیگر متمایز می‌کند. در واقع تجربۀ نمایشی عبارت است از شکل‌گیری مجدد الگوهای شخصیتی. این بدان معنا نیست که نباید در جهت تولید نمایش تلاش منسجم نمود؛ بلکه بدان معناست که باید تأکید را بر جریان خلاق گذاشت.

 

مراحلی که باید طی کرد عبارتند از:
1.حذف موضوعات بی‌ربط و غیرجذاب.
2.به خاطر سپردن طرح کلی قصه. این مسأله را باید دقیقاً مدنظر قرار داد. در غیر این صورت باید آن را بارها و بارها مورد بررسی قرار داد، زیرا زیربنای نمایش را تشکیل می‌دهد. طرح قصه را می‌توان « طرح نمایشی» نامید. این طرح معنای درونی و اصلی نمایش است که جنبه‌های دیگر حول آن شکل می‌گیرند.
3.نمایش باید آغاز، میانه و پایان داشته باشد. دیالوگ باید مضمون را تقویت کرده، شخصیت را به تصویر کشیده و احساسات گوینده را بیان نماید.
4.اوج، شخصیت‌پردازی، کشمکش و دیالوگ باید برانگیخته و درک شود. ( فکر می‌کنم درک عبارت « مهیج‌ترین قسمت نمایش» برای کودکان آسان‌تر از واژه «اوج» باشد.)
5.نکات زیر را به خوبی به ذهن بسپارید: 
تناسب، وحدت، هنر، زیبایی افکار و بیان و نیز طرح نمایشی.
6.بهترین روش دنبال کردن داستان (اکبرلو، 1387: 1).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم نمونه پیشینه تحقیق در مورد نمایش خلاق

2-1- نمایش خلاق        19
2-1-1- نمایش    19
2-1-3- اهداف نمايش خلاق    22
2-1-4- آموزه هاي نمايش خلاق    23
2-1-5- اصول نمايش خلاق    24
2-1-6- مباني نظري نمايش خلاق    27
2-1-7- انواع بازي    28
2-1-8- بازي و تئاتر  _    43
2-43- پيشينه پژوهش      65
2-5- جمع بندي فصل دوم     69
2-6- مدل مفهومي پژوهش    71

يشينه تحقيقاتي 
پيشينه داخلی
پيشينه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران
دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی