دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , دانلود فوری چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی کامل و قابل ویرایش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کودکان استثنایی
,مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش آموزان استثنایی
,فصل دوم پایان نامه کودکان و دانش آموزان استثنایی
,مبانی نظری کودکان و دانش آموزان استثنایی
,پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی
,پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
,چارچوب نظری کودکان و دانش آموزان استثنایی
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 189/442 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
توضیحات کامل
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.
کلمه استثنایی نمایان گر انواع ویژگی ها و تفاوت ها بوده و هر کودک و دانش آموزش نسبت به دانش آموزش و کودک دیگر می تواند استثنایی باشد…. می تواند از نظر جسمانی- روانی- اجتماعی اقتصادی و آنچه که ما اصطلاحاً «کودک استثنایی» می گوییم غالباً بدین معناست که کودک از نظر هوشی و جسمی و روانی و اجتماعی به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر همسالان خود متفاوت می باشد که نمی تواند به نحوی مطلوب حداکثر استفاده را از برنامه ی آموزش و پرورش عادی ببرد و ناگزیر نیازمند توجه خاص و آموزش و خدمات فوق العاده ای می باشد(مهریان و یوسفی،1385،ص27). دانش آموزان كم توان ذهني دانش آموزاني هستند كه هوش بر آن ها دو انحراف معيار پايين تر از حد استاندارد يعني حدود 50تا 70 درصد مي باشد (كافمن – خالان –ترجمه مجتبي جواديان – 1374 ص56 )
اين دانش آموزان ممكن است داراي معلوليت ها و اختلالات گفتاري – رفتاري كه امروزه تحت عنوان دير آموز يا دانش-آموزان با نيازمندي هاي ويژه تلقي مي شوند و با توجه به نيازمندي هاي خاصشان در مدارس ويژه ( استثنايي ) تحصيل مي كنند ( پيشنمازي 1371 ص281). اين دانش آموزان انواع ناتواني ها و مشكلات جسمي و رواني با خود و خانوادشان دارند. اين گروه از دانش آموزان با همتايان عادي خود و به گفته بيدي (1381- ص179 ) به دليل تجربه شكست ناشي از محدوديت هاي جسمي و ذهني به رشد قابل قبولي رسيده اند.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
ⓘ به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید
⚠
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی 09214087336
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی
دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , قابل ویرایش چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , پکیج چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی, چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی