چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی-پاورپوینت و مقاله- سیدا

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی-پاورپوینت و مقاله

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , باکیفیت ترین چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی موجود, فایل چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی , مقاله تحقیق پاورپوینت در مورد چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی

دانلود نمونه پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی

دانلود نمونه پیشینه تحقیق کودکان و دانش آموزان استثنایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات 14
حجم 189/442 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کودکان و دانش آموزان استثنایی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

کلمه استثنایی نمایان گر انواع ویژگی ها و تفاوت ها بوده و هر کودک و دانش آموزش نسبت به دانش آموزش و کودک دیگر می تواند استثنایی باشد…. می تواند از نظر جسمانی- روانی- اجتماعی اقتصادی و آنچه که ما اصطلاحاً «کودک استثنایی» می گوییم غالباً بدین معناست که کودک از نظر هوشی و جسمی و روانی و اجتماعی به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر همسالان خود متفاوت می باشد که نمی تواند به نحوی مطلوب حداکثر استفاده را از برنامه ی آموزش و پرورش عادی ببرد و ناگزیر نیازمند توجه خاص و آموزش و خدمات فوق العاده ای می باشد(مهریان و یوسفی،1385،ص27). دانش آموزان كم توان ذهني دانش آموزاني هستند كه هوش بر آن ها دو انحراف معيار پايين تر از حد استاندارد يعني حدود 50تا 70 درصد مي باشد (كافمن  – خالان –ترجمه مجتبي جواديان – 1374 ص56 ) 

 

 

 

اين دانش آموزان ممكن است داراي معلوليت ها و اختلالات گفتاري – رفتاري كه امروزه تحت عنوان دير آموز يا دانش-آموزان با نيازمندي هاي ويژه تلقي مي شوند و با توجه  به نيازمندي هاي خاصشان در مدارس ويژه ( استثنايي ) تحصيل مي كنند ( پيشنمازي 1371 ص281). اين دانش آموزان انواع ناتواني ها و مشكلات جسمي و رواني با خود و خانوادشان دارند. اين گروه از دانش آموزان با همتايان عادي خود و به گفته بيدي (1381- ص179 ) به دليل تجربه شكست ناشي از محدوديت هاي جسمي و ذهني به رشد قابل قبولي رسيده اند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پشتیبانی در صورت مشکل در دانلو فایل لطفا اول پیامک بدید 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوینت بحران
دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی